کتاب ایزو 9001 کتاب برنامه ریزی مالی و بودجه بندی شرکتها کتاب ایزو 22000 و HACCP کتاب ایزو 10004و10002
ازاینکه برای راه اندازی کسب وکار واقعی و عملی این فروشگاه بزرگ BW2WB را برای خود انتخاب کرده اید صمیمانه تشکر و سپاسگذاری داریم . ما مطمئن هستیم بتوانیم در راه اعتلای یک کسب وکار توانمند و پر بازده برای شما عزیزان محیا کنیم . همیشه با شما تا آخر هستیم . حتما امتحان بفرمایید . با سپاس و تشکر مدیریت

برنامه ریزی مالی و بودجه بندی شرکتها (word) - تعداد صفحه 51

برنامه ریزی مالی و بودجه بندی شرکتها (word)  -   تعداد صفحه 51

 

       برنامه ریزی وکنترل در اداره بهتر هرواحد اقتصادی موضوعی است که تمام مدیران جهت عملکرد و بهتر واحداقتصادی درصدداستفاده هرچه دقیق ترازاین ایزاربرای پیشرفت و توسعه آن می باشد.

استفاده ازاین ابزارمستلزم تهیه و تدوین " بودجه " برای هرواحداقتصادی می باشد به عبارت دیگربدون تدوین بودجه ، برنامه ریزی و کنترل محقق نخواهد شد. ازاین رو هیئت مدیره  در جایگاه مسئول سیاست گذاری براهمیت این ابزار مهم درشرکت واقف بوده وازسالها قبل نیاز تهیه بودجه درشرکت را احسال کرده بودند. دستورالعمل آن به واحدامورمالی و حسابرسی تدوین گردیده است .

درتهیه دستورالعمل به منظور کاربردی شدن وتهیه بودجه توسط امورمالی حتی المقدور مفاهیم اساسی ابتدا توضیح داده شده و سپس فرمهای موردنیاز وتوضیحات لازم ب به منظور تکمیل آنها ارائه گردیده است . مضافا برای درک بهتر دستورالعمل ، اقدام به تهیه بودجه برای شرکت گردیده ودرآن با طرح کلیه مراحل مربوط به تهیه بودجه اجراء گردیده است . امید است بهره برداری از دستور العمل حاضر به هرچه بهتر اداره شدن شرکت منتهی گردد.


اشتراک بگذارید:


پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

پرداخت هزینه و دریافت فایل

مبلغ قابل پرداخت 13,410 تومان
(شامل 10% تخفیف)
مبلغ بدون تخفیف: 14,900 تومان
عملیات پرداخت با همکاری بانک انجام می شود
کدتخفیف:

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
bodjeh_1887493_5552.zip





ایزو 10004 &10002 مدیریت رسیدگی به شکایت مشتریان - بصورت WORD- تعدادصفحه 39

ایزو 10004 &10002 مدیریت رسیدگی به شکایت مشتریان - بصورت WORD- تعدادصفحه 39   هدف از تدوین این استاندارد ایزو 10004 & 10002 تشریح نحوه رسیدگی به شکایات شاکیان / مشتریان با توجه به جنبه های ذیل می باشد :   افزایش رضایت ارباب رجوع از طریق ایجاد محیطی مشتری مدار که در مقابل بازخورها ، رفع شکایات واصله و افزایش توانایی شرکت ....................... بهبود و توسعه خدمات ارباب رجوع به صورت باز عمل نماید . الزام و تعهد مدیریت رده بالا از طریق تهیه و به کارگیر ...

توضیحات بیشتر - دانلود 59,000 تومان 56,050 تومان 5% تخفیف

کتاب استاندارد بین المللی ایزو 9001 ( کابردی ) - بصورت WORD - تعداد صفحه 92

کتاب استاندارد بین المللی ایزو 9001 ( کابردی ) - بصورت WORD - تعداد صفحه 92 سیستم مدیریت کیفیت یک تصمیم استراتژیک براي سازمان می باشد. این سیستم باید به سازمان کمک نماید: - بهبود عملکرد  و ارائه مبنایی براي طرح هاي توسعه پایدار - افزایش رضایت مشتریان - محصولی با کیفیت مداوم مطابق با الزامات و قوانین - این استاندارد میتواند توسط طرف هاي درون وبرون سازمانی به کار رود این استاندارد براي کاربرد به منظورهاي زیر تدوین شده است - یکسانی در ساختار سیستم هاي مدیریت متفا ...

توضیحات بیشتر - دانلود 99,000 تومان 94,050 تومان 5% تخفیف

برنامه ریزی مالی و بودجه بندی شرکتها (word) - تعداد صفحه 51

برنامه ریزی مالی و بودجه بندی شرکتها (word)  -   تعداد صفحه 51          برنامه ریزی وکنترل در اداره بهتر هرواحد اقتصادی موضوعی است که تمام مدیران جهت عملکرد و بهتر واحداقتصادی درصدداستفاده هرچه دقیق ترازاین ایزاربرای پیشرفت و توسعه آن می باشد. استفاده ازاین ابزارمستلزم تهیه و تدوین " بودجه " برای هرواحداقتصادی می باشد به عبارت دیگربدون تدوین بودجه ، برنامه ریزی و کنترل محقق نخواهد شد. ازاین رو هیئت مدیره  در جایگاه م ...

توضیحات بیشتر - دانلود 14,900 تومان 13,410 تومان 10% تخفیف